bajamaja kön

Lite saker som jag hänt på senaste tiden.

Jag har fått jobb och jag har redan börjat jobba, jepp!!
Jag trivs jättebra och jag är flitigare än vad jag hade trott.

jag var på lundakarnevalen. Jepp, det var kul.
Jag var enda tjejen i vårt gäng men det var lika kul för det.


Måste bara säga att man träffar på en jävla massa härliga människor i bajamaja kön, nästan så jag känner att jag saknar vissa av dem. Först träffade jag tre killar som jag faktiskt kände igen, men vet inte varifrån. Jag kanske har fel för mig. Men en av dem var så jävla kissig så han tänkte kissa i kön och så började han knäppa upp byxorna, jag hittade en mugg på marken och sade att han kunde kissa i den istället och det tänkte han göra men sen sa jag till han att det nog var bäst att han stoppade in snoppen i byxorna istället och det höll hans kompis med om. Fast den var ju aldrig riktigt ute, men nästan iallafall. Sen snackade vi lite allmänt om allting och vi blev ju riktigt bra vänner, kön var ju så jävla trång så man kom ju väldigt nära varandra man såg ju nästan ut som ett par man stod där och nästan höll om varandra (jag misstog folk för att vara par hela tiden), så man lärde ju känna varandra rätt snabb haha. Vi blev riktigt bra vänner, riktigt vänskap skulle jag säga. Sen orkade deras kompis inte vänta länge, han ville att de skulle gå och kissa i någon buske.

Vi sa adjö och det kom tårar från hans ögon, han ville inte gå men kände sig tvungen.
"Om det här är ödet så ses vi igen"
Jag tog honom i handen samtidigt som hans kompis drog i honom, våra händer släppdes och vi skiljdes åt i ren förtvivlan. (Hoppas ni fattar när jag är ironisk)
Sedan träffade jag skitgullig liten tjej (till och med rätt mycket mindre än mig, och jag hade ändå inte klackar) träffade henne vid ett senare tillfälle vid öltältet och hon var sken upp som en sol "Hej åhhh min bajamaja kompis". Jag tror hon och jag hade kunnat bli asbra vänner, men vi blev liksom bara bajamajakompisar. Som nämnde innan var det väldigt svårt att skilja på om folk var ett par eller inte, hon stod nära en annan kille (läs om honom i nästa inlägg när han kommer i bråk haha) och jag var helt säker de var ett par, han stod jättenära henne och vi alla tre pratade. men sen visade sig att de inte alls var ett par, då slog de mig att någon säkert trodde jag var ett par med min första bajamaja kompis som jag skiljdes från i början.

När jag då stod vid min första lilla fyllekompis såg vi två lesbiska stå och hångla jajamensan sen helt plötsligt stod den ena av dem vid oss (Kön flyttade sig ganska mycket) Men hon var också mycket kortare än mig så hon lyckades säkert smita igenom alla utan att någon såg det. Så vi stod och pratade med henne ett slag och berömde henne för hennes supersnygga örhängen som hon gjort själv med kapsyler och vi fick reda på att hon gick design i skolan. En annan sak som vi fick reda på var att tjejer är förjävliga just när de gäller bajamajer. Det tar liksom 20 minuter för dem att bli klara där inne. jag och de andra killarna jag träffade i kön var sjukt arga på några tjejer som var där inne, en av killarna skakade på hela bajamaja dasset hahaha. SJUKT KUL, men jag var faktiskt på killarnas sida den här gången, de stod säkert och sminkade sig där inne och smörjde in sig med bodylotion.

Sedan så träffade vi en snusade kryllhårig norrlänning, hon var väldigt rolig.

tänk detta med värsta norrlänning dialekten
Norrlänningen: På bussen till pajala....
Lilla söta tjejen: åhhh populär musik från vittula
Norrlänningen: jaa haha, JA PA bussen till pajala sitter där en snusmomrik och snusar och jag bara......

Ja vi fattade inte ett skit, vadå en snusmomrik där bak i bussen? en staty eller en riktig människa? Men det var bara att hänga med liksom.

Jag: Bor du i Pajala?
Norrlänningen: Nej, jag kommer från LUULEE
Vi: Va? Luleå?
Norrlänningen: Ja luleåå, men vi säger luuleee


Sen hände de lite annat roligt, men det orkar jag inte skriva om haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0