Jag har cravings som en gravid kvinna

hatar att vara sjuk, inte för att man är sjuk utan för att man tycker så synd om sig själv såhär låter jag typ:

Sofia 1: åhhh, jag är sjuuuk så synd det är om mig nu buuhuu. Nu ska jag bädda ner mig med lite glass

Sofia 2: Tänk nu på studenten, jag har ju själv sagt att jag ska gå ner iallafall 3 kilo tills dess

Sofia 1: men jag är ju faktiskt sjuuuk, man får passa på. Glassen kan väl inte stå och ruttna iallafall.

Sofia 2: Jag ska inte ta glass, jag ska inte, jag ska inte!!!!!!!!!!!!!!

Går fram till frysen och suktar ett tag sedan tar jag ut glassen

Sofia 1: åhh, bäst att jag tar lite hallon till det, lite grädde och strössel och chocklad till det också.

Sofia2: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!



Är det inte meningen att man INTE ska ha matlust när man är sjuk? och varför kunde jag inte bli den typen av sjuk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0