Virus

Idag har jag fått virus på min bärbara dator, sådär jäkla irriterande. Speciellt för mig för jag är verkligen sämst på datorer, seriöst jag gör mina bilder i Paint.
de har liksom trängt sig in i vår datorn och jag blev helt exalterad, VI SKA VINNA, VI SKA TA KÅL PÅ DEM.. DE är dem mot oss. Kändes som värsta kriget.

Men pappa fixade sa han precis, tur att jag har honom. Han vann över de jävlarna!
eller förresten ni var ju inte där, jag vann över dem




Visst känns det som vår?
förutom när man åker förbi City Gross och vid huset över gatan. Ja där sitter det en TOMTE i fönstret.

Såg en film igår som hette Gost, rätt gammal film. Påminnde lite om den där the crow..
Fast Ghost har vunnit två Oscars och var lite som en thriller, den var faktsikt jättebra.

Dagen innan de såg jag på skönheten och odjuret och storbölade.. flera gånger i filmen.
Den filmen tar kål på mig som i pricip alla disney filmer: Snövit, Lejonkungen, bambi, Ringaren i Notre dame och till och med Askungen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0