Utomjordningar?

Jag vågar inte gå och lägga mig.

Innan idag låg jag och vilade i soffan för jag var jättetrött, jag sov aldrig. Jag var vaken för jag kunde höra min mamma och bror prata. Jag svarade även henne när hon frågade mig något. Men plötsligt började hela soffan vibrera, flera gånger och jag trodde de var min mobil som ringde eller något för jag hade den på tyst och då vibrerar den. Jag tog min mobil men de var inte den som viberade. Minns inte om jag kollade på den men jag fick tag i den iallafall. Helt plötsligt var det som om något sög in mig, kom typ något sug de var rätt starkt som från dammsugarna fast de sög in hela mig, riktigt läskigt. Jag försökte skrika på mamma för hon var ju i köket men när jag öppnade munnen för att skrika kom de inte fram något. "Nu är de kört tänkte jag - Utomjordningarna är här för att hämta mig, och göra en massa expriment på mig"
Jag försökte några gånger och till slut gick det som tur var, jag var livrädd!

Om ni inte har läst eller hört så har de varit på Discovery channel där människor har blivit hämtade av utomjordningar, ofta när dom ligger och sover. De har kommit och hämtat dem och de har inte kunnat skrika för hur mycket de än skriker så har de inte hörts. Och sen gör de en massa expriment på dem  som gör jätteont, de skär i benen och allt och stoppar in en massa saker i benen och de skriker men de hörs inte och när de vaknar igen så ligger de i sin säng och tror att allt är en dröm men när de reser sig upp så har de en massa ärr på benen och en kille blev opererad och de hittade en massa saker i hans ben en speciell typ av metall som inte finns på jorden. En kille har blivit hämtad många gånger och första gången var när han var liten typ 5 år. Så himla läskigt. Vissa tror på de och vissa inte. Jag vet inte vad jag ska tro, jag tror nog de finns liv på andra planeter och om de nu har lyckats ta sig hit till jorden varför skulle dom inte göra expriment på oss? Vi hade gjort desamma på dem.

Nu vet jag inte vad som hände mig, bara att de var jäkligt obehagligt. Hoppas jag drömde, men de känns konstigt för jag var ju vaken, låg bara och blundade. Hoppas jag klarar av natten. Vågar knappt sova igen...

haha..

vill inte ens lägga upp en bild på en utomjordning här för de är så läskiga... blir rädd!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

fyfan :S nu blev jag livrädd..

2010-03-09 @ 23:32:05
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0