Lördag

Elin, Olov, Linnea, Per och Jag ska på bio ikväll antagligen. Vi ska se Shutter Island, har viljat se den jättelänge så de ska bli spännande. Innan de ska vi äta på Basilka, nu ska jag in i duschen.

Så medan jag satt här och inte hade något bättre för mig gjorde jag denna listan, det är kul med såna listor ibland kan jag tycka:


Piercingar: I navlen, men tagit ut den.. Men kan fortfarande sätta in den om jag vill.
Tatueringar: ingen och tror inte jag kommer skaffa en heller.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, självklart
Vilket shampoo använder du: Olika hela tiden.
Vilken parfym använder du: använder inte parfym så ofta men om jag gör de är de ofta någon kändis parfym eller något.
Vad är du rädd för: oj, de är många grejer. Typ att mina nära&kära bara ska dö eller sjukdomar och allt skit som händer ute i världen. Finns så mycket!
Gillar du att tvätta: jag gillar att tvätta mig själv, altså att ta ett bad eller duscha om de nu gälls.
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja, åhh nu blev jag sugen att åka till liseberg.

SENASTE...
Film du hyrde: oj, de var några veckor sedan sist men typ Taking Woodstock eller något. De är den första som kom upp i huvudet men de kan ha varit någon annan.
Film du köpte: About a boy & några andra hugh Grant filmer och Walk the line om Johnny Cash liv, älskar den!
Låten du lyssnade på: Mando Diao - Dance with somebody, fantastisk bra låt!
Låten du hade på hjärnan: Mando Diao - Dance with somebody, går och sjunger den hela tiden!
Låten du laddade ner: Laddar inte ner
Personen du ringde: Elin
TV program du tittade på: oj, minns inte har inte kollat på tv på länge.
Personen du tänkte på: hm, ingen speciell faktiskt!

FAVORIT...
Mat: Just nu är jag EXTREMT sugen på Bakad Potatis med bara smör i och så lövbiff till.. åhhhh men annars har jag en massa favorit rätter.
Låt: Kan absolut inte välja bara en. Men gillar Paint it black och Gimme Shelter med Rolling Stones, de är några av mina favoriter. Även Rolling Stone med Bob Dylan är en av världens bästa låter. Men just nu tycker jag att Mando Diao - Dance with somebody är bäst.. som jag tjatar om den :) Men så himla häftig är den!
Sak att göra: Sjunga och spela gitarr älskar jag. Annars gillar jag och måla och läsa, det är så avkopplande. Sen resa och se nya platser älskar jag också, jag låter väldigt poetisk menmen... :)
Sport: Zummobrottning, sjukt kul sport faktsikt:)
Dryck: Cola eller Sprite.
Kläder: Klänning tror jag faktiskt är min allra favorit. Gärna 60-tals inspirerat!
Film: oj, De mesta med Hugh Grant, annars The boat that rocked, Stand by me, Walk the Line, Titanic, Love Actually, Gröna milen.
Bil: En sådan gammal 60-70 tals bil. vet inte vad den heter faktiskt men jag har inte körkort ännu så jag får skylla på det :)

ANTAL...
Gånger du varit kär: åh, de vet jag knappt.. Riktigt kär är nog bara en eller två gånger 
Gånger ditt hjärta brustit: hm, många gånger men det är ju inte bara olycklig kärlek kan vara när någon dött eller något annat hemskt har hänt. 
Hjärtan brustit på grund av dej: oj, de vet jag inte. De kan inte jag svara på men ett antal gånger vet jag iallafall.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha, vet jag inte men någon gång iallafall.
Ärr du har på kroppen: ett på käet från när jag var liten och ett i pannan från när jag var i England men det är inte stort.

SENASTE...
Bok du läste: Bok jag läste ut var Faithfull av Marianne Faithfull, verkligen jättebra. Både rolig, sorlig och spännande. Den kvinnan har verkligen levt, jag beundrar henne hur hon lyckades ta sig samman efter allt som hände henne & som hon gick igenom efter hon och Mick Jagger skiljdes åt.
Personen du fick mail av: hm, någon reklam.
Personen du fick brev av: Räknas räkningar?
Personen du fick sms av: Elin.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ehh förra helgen typ.

Är du seriös: de är inte ofta det, haha. Men ibland!
Vad är du allergisk mot: Ingenting faktiskt!
Var har du ont: Ingenstans just nu, skönt!
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: ja, men inte länge. Har kunnat länge innan.
Favorit serie: How I met your mother och Seinfeld.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt, fast de beror ju på vart man ska ha de.
Gillar du ketchup: ja, på viss mat.
Är du glad nu: ja :)
Var du glad igår: sådär, hade ett rätt långt jobbpass. men hyftast glad!
Vad dansar du till: hm, haha rock är roligast :)
Stockholm är: Väldigt fint!
Göteborg är: har bara varit där tre gånger typ och minns bara liseberg men det är så kul ;)
Kan du sjunga: Ja, men inte just nu är förkyld låter för jävligt!
Mer värt än guld: hm, kan inte svara på den.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Australien, Nya Zeeland och Japan haha.
Ska bli skoj: SOMMAREN OCH STUDENTEN :D:D
Ska inte bli skoj: Att min praktik är så låååång.
Sparar till: en resa.
Väntar på: Våren.
Pålägg som gäller: Kaviar.
Dagens dryck: Cola



Sharon Tate, looking Beautiful as always..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0