ursäkter

Jag har lov nu. Påsklov. Men jag måste plugga och jag kommer alltid på ursäkter för att inte plugga. Nu börjar jag få slut på ursäkter. Jag har redan fått en liten påsk prestent av pappa, nämnligen pengar. Precis vad jag behövde. Vill nämnligen "shoppa" en massa på cdon. Så nu är en av ursäkterna att sitta och kolla runder på cdon. Vill ha filmer med Hugh Grant, he's my man. Kommer antagligen att köpa en massa disney filmer också och böcker. Jag har säkert 10 böcker men jag kommer ingen vart med läsande, jag är rätt seg och kräsen när de kommer till böcker. Är det ingen spänning på de första fem sidorna tröttnar jag.


Skrattar alltid när jag ser denna videon med Hugh Grant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0