Shutter Island

Vi åt på China Palace istället, väldigt gott var de iallafall. Med friterade bananer och glass till efterrätt.

På deras Meny kunde man även välja mellan Stekta ris, jag undrar vad det är, något nytt sorts ris. Tror de är väldigt likt vanligt ris. Men man vet ju aldrig, i Kina äter de väldigt konstiga saker.

Sedan såg vi filmen, den var bra men vi kom på typ tio sätt som den kunde ha varit för att bli bättre.
Nej men den var spännande, fast den spårade ut i slutet. Om den hade fortsatt som den var första timmen hade den varit mer spännande.

Sen fick vi vandra hem bussen gick inte förän om 30 minuter, så vi sparade en massa tid iallafall..
är lite mer förkyld nu bara och hostar..

idag jobbar jag mellan 13.00 - 21.30
men imorgon får jag min helg, är ledig två dagar
jag ska verkligen göra det bästa för att njuta av de två dagarna


Georgia Jagger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0