Klipp dig, häxa!!


Förresten idag hände en sån jävla kul grej (för mig då) ni andra får använda er fantasi för hur de kunde ha sätt ut!


Lyssnade på Ipoden på bussen så när jag sedan gick från busshållsplatsen hem till mig spelades Beatles - I saw her standing there och eftersom de bara tog mig 2 min att gå så stod jag utanför för att höra färdigt låten och jag sjöng lite och dansade (älskar förövrigt beatles om någon missat det). Såg pappa stod i köket och kokade kaffe (han hade varit inne och spelat lite Guitarr Hero, Beatles rockband så han stod också och sjöng lite lätt till beatles förklarade han sen) Jag ställde mig nära fönstret och han såg mig inte han kollade bara på kaffekokaren och höll på med den men och jag ville inte knacka för då blir de inte lika kul. Han blir ju mer skrämd om han plötsligt ser ett ansikte och sen efter typ en halv minut kollade han upp och jag lovar han hoppade säkert en meter högt, han hade lätt kunnat slå ut stefan holm i typ OS. Har aldrig sätt någon bli så skrämd och de kan jag ju förstå när man står där i sina egna tankar och helt plötsligt ser ett ansikte där ute i mörkret.. hahaha, det var så sjukt jäkla kul. Min pappa brukar aldrig bli skrämd heller. Detta minnet kommer jag förvara i all min evighet, lär aldrig få se honom hoppa så igen.


Pappa till mamma: Inte konstigt jag blev så skrämd, hon liknar ju en häxa
Pappa vänder sig om till mig: Jaså så du stod där, såg jag inte ;)
Jag lovar han visste att jag var där...

fan, nu måste jag verkligen gå och klippa mig.. om till och med min pappa tycker jag liknar en häxa. Har risigt hår, har inte klippt mig på typ 1 år om inte mer. Vågar inte, de blir alltid så kort och jag ser ut som en 12årig tjej som precis ska börja 6:an.


ungefär såhär ser mitt hår ut precis som Angelinas, förutom luggen och hårfärgen då men annars är de rätt likt.
Lika risigt iallafall, skillnaden är att hon ser jävligt het ut i de medan de ser ut som jag inte duschat på sådär 2 månader eller nåt.


Kommentarer
Postat av: sandra

haha detta är typ det roligaste jag läst på länge!

2010-03-06 @ 04:26:29
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0