var inte så hemskt ändå

Fick sluta så jag kunde ta bussen tio i åtta idag, de var jag glad för.
Men det var faktiskt rätt kul idag ändå, vi beställde pizza. Jag åt en kebab rulle.
Är det bara jag som verkligen inte har bordsskick överhuvudtaget? Medan alla andra satt och åt utan en enda liten smula runt munnen, hade jag både sås och bröd på kläderna och i runt munnen eller hela huvudet. (och då hade jag ändå bytt sjukhusrock för att jag träffade en liten hundvalp när jag var ute och rökte som hoppade upp på mig för att hälsa och jag blev helt smutsig)
Hade till och med aluminiumfolie runt rullen men de hjälpte inte, 6 servetter gick åt ändå.


Imorgon börjar jag halv nio, kom precis hem nästan och så snart ska jag sova  och sedan jobb igen direkt på morgonen känns som jag har ett liv just nu? nej!

förresten fyfan vad tråkig du är SANDRA för att du satt lösen på din blogg och så har du inte samma lösen som du brukar ha när du sätter lösen (blev väldigt mycket lösen där nu kände jag)


Kommentarer
Postat av: sandra

haha satte lösen för en stund bara för att jag fixade med bloggen :p är inget lösen nu!

2010-03-06 @ 04:17:57
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0