Datorn tar oss till nya gränser

Ikväll har jag och min bror kollat på en film och vi drivit med en massa människor på en random community sida. Vi har haft väldigt kul och skrattat och pratat om allt möjligt!!!

Nyss:

Jag: Nu ska jag nog lyssna på en låt (vilket innebär att jag sätter på mig hörlurar för de finns två som ska upp och jobba imorgon)
Bror: Okej....
 
Några minuter senare
bror: Nu ska jag nog se South Park
Jag: meeeeen *nästan tårar i ögonen* Ska duuu lämna mig???
Bror: Ja men du ska ju liksom lyssna på en låt
Jag: meen bara en ena låt
Bror: okeej..
Jag: Så du ska altså titta på det nu då?
Bror: Ja, jag tror det.
Jag: Okejdå, hejdå sålänge dådå..
Bror: Hejdå!!


Jag som tyckte vi haft så kul och här sitter vi nu på varsin soffa i samma rum altså vardagsrummet med hörlurar... liksom helt omöjligt att kommunicera med varandra!


Det som jag lyssnar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0