Dance with somebody

Nu ska jag snart åka iväg och idag så inviger jag mina solglasögon för detta året, det är så stark sol ute ÄNTLIGEN! :)


Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

Här är en rolig video, tänkte lägga in den i mobilen och när jag då är på jobbet kan jag gå in i ett hörn och titta på den så jag får mig ett gott skratt.. men eftersom jag inte har en sådan ny bra mobil så går det ju inte.
Jaha, Visste inte vilka andra personer jag skulle ta med så jag tog två kändisar Mick Jagger och Bob Dylan.

Camilla och Bob's miner blev så sjukt bra i videon, SJUKT ROLIGT! HAHAHAHA...

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha sjukt kul

2010-03-05 @ 19:04:41
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0