Django James




Jag har utecklat en liten annorlunda musiksmak på sistone, eller ja dvs sedan igår då jag nämnligen bestämde mig för att kolla upp Georgia May Jaggers pojkvän. Visste att han hade ett band som hette Django James & the midnight squires, men tänkte vad kan komma ur den lillskiten liksom. Han är så liten och ser ut att vara runt 13 år. Men he took me by suprise. Han är ju mycket coolare när man hör han prata och sjunga än när man ser han på bild. Riktigt cool låt, annorlunda och han har en grym röst och han kom på att han kunde sjunga när han var 14 vilket inte kan vara så längesedan, haha men han är typ runt 17-18 tror jag. Sedan har han skön stil och ett fågelbo på huvudet. Hans pappa är Dave Stewart från Eurythmics (nej hans mamma är inte Annie Lennox). Men ännu coolare är ju att hans svärfar är Mick Jagger. Nu är han ju inte gift med Georgia men man kan väl säga så ändå?


Först tänkte jag, wtf ser Georgia i denna killen? men det börjar falla samman.


Med sin pappa Dave Stewart och Katy Perry

ehhh fågelbo??

Kommentarer
Postat av: sandra

haha påminner lite om edward scissorhands på sista bilden

2010-04-27 @ 23:22:05
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0