Bob Dylan, obsession.

Jag har blivit en äkta Bob Dylan nörd, älskar honom. Han är så fucking cool. Ärlig och rak. Han har lyckast utan att ha speciellt bra röst, men hans röst är ändå underbar. De som inte förstått sig på detta geniet ännu har inte fattat musik över huvudtaget.


Köpte denna klipp boken med Bob Dylan på Bokia rean när jag var i Helsingborg med Elin. Ascool bok med en massa roliga bob dylan grejer.


En Biljett till Bob Dylans konsert 4 December, 1964. Jag var där, de var en fantastisk konsert ;) nä men Tyvärr var jag inte född ännu men jag vet att jag kollade ner från himmlen och visste att han där snubben, han kommer att bli en legend ;)


Handskrivna låt texter från bl.a. Talking New York, Blowin' in the wind, Like a rolling stone mm..




Sjukt häftig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0