att orka med ett arbetspass

hallå hallå, här sitter jag och slöar framför tv:n (och datorn), kollar på en tv-serie men fattar inte ett skit.. Har aldrig sätt den tidigare och de kan ju vara en fördel om man nu bestämmer sig för att kolla på en serie. Det är heller inte så bra att gå ut i 10 min för att sedan komma tillbaka och försöka följa den, kan bli lite svårare då!

ja, idag har jag bara slöat som man gör när man bara har en ledig dag och jobbar hela helgen. Idag har jag:
ätit massa onyttit
druckit cola
rökat som en skorsten (fast de får jag nog göra hela helgen för att orka med)
kollat på top model
lyssnat på musik

Imorgon kommer jag att jobba mellan 13.00 - 21.30 och då kommer jag
Dricka redbull
dricka kaffe
röka som en skorsten
dopa mig?


Om någon vet några lite mer lagliga grejer som man kan göra för att orka med ett långt rätt så segt jobbpass så kom gärna med förslag..

annars hade jag tänkt att testa att vara full på jobbet men den idén rök när jag såg Filip och Fredrik göra det, de märks ju och eftersom jag jobbar på en psykiatri avdelning så kanske de inte är så smart finns en stor risk att de lägger in mig, finns ju faktiskt något som heter LPT vilket på ren svenska betyder Psykiatrisk tvångsvård (Hoppas Kristina läser detta så jag kan få mitt MVG)


nu ska jag göra våfflor med grädde och sylt..


girl interrupted, En film vi såg i skolan för några veckor sedan.


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHA!

2010-03-05 @ 19:06:12
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0