hämnden är ljuv

Enligt mitt Medium Erica som jag var hos i fredags så ska jag bara arbeta och de stämmer ju eller arbeta och arbeta jag ska på APU i fyra veckor och det såg hon. Men det blir en hel del arbete. APU är det värsta jag vet. De är så hemskt och så ofta börjar man typ kl 7 på morgonen och ibland kommer man inte hem förän 10 på kvällen. Sen är de flesta så sura också. USCH USCH! Erica sa att de skulle utnyttja oss lite, oss elever. De hade inte så mycket personal. Idioter! Jag ska hämnas. Vi får se hur bara!


nu ska jag sova, de är ju en dag imorgon också. Fast helst skulle jag bara vilja gå i ide och sova fram tills mitten av april typ. Det hade varit skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0