Vampire Diaries, how come you taste so good?

har inte skrivit på några dagar, men har haft fullt upp med påsken och desutom mår jag inte så bra. Har en jäkla huvudvärk. Idag har jag joggat puh! Måste verkligen få upp min kondition. Den är verkligen sämst, skäms ju nästan. Det var jobbigt att springa idag men det kanske inte är så bra om man joggar samtidigt som man röker. Får tänkta på det till nästa gång, haha.

Förresten så är jag besatt av Vampire Diaries, helt sjukt bra serie. Visst den har lite likheter med Twilight men dessa böckerna är faktiskt skrivna på 1990 talet altså före twilight böckerna. Serien blir bara bättre och bättre. SE DEN! Plus där är två snygga vampyrer tillskillnad från Twilight där de bara är en och jag lovar dessa vampyrerna är lika snygga om inte snyggare. (ja, jag har börjar tröttna på robert pattinson). Det är iallafall vampyrerna Stefan Salvator och hans lika snygga brorsa Damon. Han som spelar Damon har varit med i Lost.



Avslutar med en låt jag joggade till idag, sjukt bra att träna till.
Men dom är alltid bra: Rolling Stones!!
(och ja, det var bra att han slängde av sig kepsen i videon för den såg förjävlig ut)

Brown Sugar how come you taste so good?
Just like a young girl should!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0