Tisdagen den 18 maj

Idag var Annette och jag hos Rosita, en jättebra spåtant :) Helt underbar var hon, så härligt och roligt att prata med henne! Hon sa bl.a.

att jag är en gammal själ, har levt jättemånga liv. Många fler än resten av min familj och vänner, det är inte ofta man har en sådan gammal själ som jag har.

Mitt förra liv levde jag på 60-talet (Big suprise va? haha) men jag dog väldigt ung, jag var 27, 28 när jag dog. Jag var sångerska då också men ingen jätte känd men höll ändå på med musik. Jag följde Beatles och var vän med dem, och jag var väldigt god vän med Cynthia Lennon (John Lennons första fru). Hon sa att det var därför som jag kände att jag inte riktigt passade in här i denna tiden med musiken och allt för jag dog så ung i förra livet, jag kände mig inte färdigt med det och jag saknar liksom 60-talet. Jag ville gärna att detta livet skulle ha börjat där det förra slutade. Kul va? och jag nämnde aldrig min fixering vid 60-talet.

Annette var min mamma i ett tidigare liv haha, det sa hon både till mig och Annette. Annette gick in först och då hade hon sagt så till Annette, din vän där ute har du varit mamma till i ett tidigare liv. HAHAHA, så himla kul! Det är därför vi passar så bra tillsammans sa hon.

Min Farfar var där, och hon sa en massa om mig som han sade.. och då kände jag något på kinden som en puss och jag tog mig på kinden och då sa Rosita, "det är bara din farfar som pussar dig" så himla häftigt!!

Jag har bl.a. blivit mördad, varit med i krig, våldtagen och mördad, blivit sjuk och dött i mina förra liv.

Men i detta livet kommer jag att leva länge, och hon berättade min framtid och allt. Vad jag kommer att jobba med, vart jag kommer att bo, min blivande man osv haha sjukt häftigt och sen berättade hon en massa andra saker om mig och mina nära och kära som stämmer helt sjukt hur hon kan veta det.

Hon sa en massa, men vissa saker vill jag hålla för mig själv. Jag måste åka till henne igen någon gång, det var fantastiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0