jag hatar att vara fast i något program jag egentligen bara vill ska ta slut

Visst är det jobbigt när man ska äta frukost och så sätter man på tv så är något sånt program på där man ska ringa in och lösa ett ord eller i detta fallet en triangel och jag kan bara inte stänga av. Jag måste liksom veta det där svaret. Det jobbigaste idag är att ingen svarar rätt, nu har det stått på i mer än en timme och ingen har svarat rätt och jag måste liksom sitta kvar annars kommer jag för resten av mitt liv undra vad de där triangel svaret var. Jag ringer inte in själv men har ändå försökt lösa det. Sedan är de ju alltid någon sådan gammal 80-åring som vinner som bara har några år kvar i livet, känns lite meningslöst. (nej nu var jag taskig! men lite så känns de ju ändå)

Jag får väl göra andra saker sålänge som att börja plugga, har tre stora arbeten plus två prov att göra färdigt. Ett arbete som ska vara inne denna veckan och de två andra i början på nästa vecka. Sen ska jag klara två Matte prov innan den 28:onde maj. Känns som att alla lärare har höga tanker om sina elever vilket känns lite konstig med tanke på vilken skola jag går på. (nej inte någon särskola) men alla på min skola är så slöa. Hur många hade ens gjort ett projektarbete? inte många iallafall. Vissa hade typ börjat dagen innan och vissa hade inte börjat överhuvudtaget. Men jag är iallafall stolt över mig själv, fick MVG (whooho!!) och det är jag värd med tanke på hur mycket tid jag faktiskt la ner.


översnygga Brigitte Bardot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0