byggarna

där är byggare hemma hos oss. Vi ska göra om vår trädgård, den har inte blivit omgjord sedan 1961 eller de var det årtalet huset gjordes. Så här sitter jag i mjukisbyxor i vardagsrummet och de är i trädgården utanför. De undrar nog varför jag inte är i skolan, jag skäms lite tänk så tror det att jag skolkar eller så tror det jag inte har något liv alls. (ja, jag tycker det är lite pinsamt).

Vi fick ögonkontakt han och jag för ett tag sedan och jag försökte le lite grann man han totalt dissade mig, inte ens ett leende fick jag. Bara en blick som såg ut att säga "Vad gör du här? varför är du inte i skolan? har du inget bättre för dig än att sitta där och glo på oss medan vi arbetar?, jag ville bara skrika "Jag är ledig IDAG och jag sitter faktiskt här med datorn och pluggar" jag försökte visa upp skolboken sådär lite snyggt men då tyckte han nog jag var ännu konstigare.

Jag försökte ta en bild på honom också, den andra gubben fick jag ingen bild på, men här är den ena av dem. Det såg de ut som om han kom på mig, han tittade liksom lite. Men jag räddade mig ur situationen väldigt bra tyckte jag.


Okej, kanske ingen bra bild. Men den duger! Han är där längst ut i hörnet, jag tror han försökte smita.


Jag hemma hos mormor för ett tag sedan, ja jag gör nästan alltid miner på foton. Jag gillar inte att vara seriös, det blir liksom mycket bättre när jag inte är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0