Disney

Är sjuk..

Igår såg jag UPP, såg den på bio när den gick där med Thelma och Kasper i 3D och de var grymt!! Igår såg jag den på film och grät, speciellt i början och alla som sätt den förstår varör.

Idag såg jag Snövit och de sju dvärgarna och grät igen haha. Då när hon dör på slutet och dvärgarna och djuren gråter vid hennes kista, jag storbölar och sen när prinsen kysser henne och hon vaknar då gråter jag igen fast av glädje. Disneyfilmer är helt fantastiska och läskiga! Den där drottningen i Snövit skämmer mig precis lika mycket nu som för 12 år sedan och när hon förvandlas till häxan har jag lust att dra täcket över huvudet haha. De är ju läskigare än dagens skräckfilmer haha.

Dagens barnfilmer är inte det minsta läskiga. Allt ska vara så puttinuttit nu för tiden. jag såg disney filmerna när jag var liten och visst blev jag rädd men jag blev inte skadad för det och jag älskade dem. Nej, MER DÖD och annat läskigt i BARNFILMER....

Snövit är nog min favorit karaktär i Disney, men jag gillar Belle och Askungen med.

Ikväll ska jag se
Skönheten och Odjuret eller Askungen
kan inte riktigt bestämma mig.
Det blir en tårögd kväll iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0