studentveckan

jag är sjukligt glad för att jag tar studenten på fredag, läängtar så att de pirrar i kroppen bara jag tänker på det :) Student veckan började igår med lärarmiddag och sen utekväll på bl.a. tages och än sålänge har det varit askul, hade riktigt kul igår. Något av de roligaste var nog dock när jag såg mina två filmkunskap lärare Kristofer och fredrik stå och dansa haha. De är så jäkla roliga, jag kommer sakna deras lektioner de var nog de roligaste på alla tre åren.

Ikväll blir det Inferno med alla studenterna!!


EN sak jag är så jäkla ledsen över är att jag inte kan gå på peace and love får panik bara jag tänker på det, Patti Smith ska fan dit och jag kan inte ens gå :(  Mando diao hade jag även mer än gärna sätt men de är iallafall unga och från sverige så de kommer jag säkert se många gånger. Jag har ju sätt patti förra sommaren men vafan henne hade jag gärna sätt 100 gånger till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0